ERP NAV Online számla megoldás

Utoljára frissítve: 2022. 05. 02.
1. AMIÉRT SZÜKSÉG VAN RÁ

A 2018. július 1-től érvényes szabályozás alapján a belföldi adószámmal rendelkező adóalany által kibocsátott számlákról számlaadat-szolgáltatást kell végrehajtani a NAV Online számla rendszerébe. A 2018 óta eltelt időszak alatt a kezdeti 100 eFt-os ÁFA összeghatár módosításra került 0 Ft-ra, majd a 2021-től érvényes szabályozás már teljeskörűen kiterjeszti a számlaadat-szolgáltatás kötelezettséget minden olyan ügyletre, melyben a számla kibocsátó belföldi adóalany.

Az ERP Consulting Online Számla 3.0 verziója teljesíti a hatályos szabályozás minden követelményét.

Folyamatosan fejlesztjük és bővítjük a funkcióit, így biztosítva, hogy minden, az SAP rendszerben keletkezett számla esetében teljesítse a hatályos jogszabályi előírásokat.

Az ERP Online Számla megoldása a jogszabályi kötelezettségek kiszolgálásán túl, több új számlázási és számla fogadási folyamatot támogató opcionális szolgáltatást is tartalmaz.


2. AZ ERP NAV OSZ MEGOLDÁSA TÖBBET NYÚJT

Biztonságos és megbízható adatszolgáltatást teremt:

  • Beépített hibatűrés funkció, mely ellenőrzi az adatszolgáltatások sikerességét. Ha a NAV központi rendszerével megszakadna a kapcsolat, a helyreállása után képes a kimaradt adatszolgáltatások pótlására.
  • Csökkenti a feldolgozási hibák lehetőségét – ellenőrzi a partner hazai illetve közösségi adószámát és automatizált adatbeviteli lehetőséget is kínál.

Univerzalitás:

  • SAP ECC és S/4HANA környezetben is elérhető.
  • A kialakított kód – a helyi beállításokon túl – valamennyi telepítés esetén egységes, megkönnyítve és felgyorsítva a hibakezelést, módosítást.

Értékteremtés:

  • Terhelhető, hibatűrő, a törvényi szabályoknak 100%-ban megfelelő rendszer.
  • Az elérhető 16 opció jóvoltából kiterjeszthető az alkalmazhatósága.



3. AZ ERP ONLINE SZÁMLA MEGOLDÁS TOVÁBBI ELŐNYEI

  • Költséghatékony, a kibocsájtott számlák mennyiségétől függő mozgó költségelemet nem tartalmazó, fix árú megoldás.
  • Gyors és biztonságos bevezetés.
  • A törvényi szabályok kontextusba helyezéséből, azok részleteinek ismeretéből fakadó kockázatminimalizálás.
  • Szolgáltatás és hozzáadott érték.
  • Stratégiai együttműködés (konzultáció és értelmezési támogatás).